Saturday 9 March 2013

ALFALFA MEMBANTU MENGHILANGKAN KEPUTIHAN

ALFALFA MEMANG HEBAT DALAM MEMBANTU SAYA MENGHILANGKAN MASALAH KEPUTIHAN...

Hari ini saya ingin berkongsi tentang kehebatan vitamin shaklee iaitu ALFALFA yang antaranya mendapat sambutan paling menggalakkan dalam permintaan dari customer...

saya sendiri antara pengguna tegar vitamin ini..dan saya ingin berkongsi pengalaman saya..

semasa hamil anak pertama saya didapati pembawa kuman GBS+ yang amat berbahaya dan boleh memberi kesan yang tidak baik kepada anak saya...keputihan saya asalnya normal dan akhirnya bertukar warna sehingga menjadi kehijauan...
untuk maklumat dan info tentang GBS+ boleh refer ke link sini ya... :)  http://mommyariesya.blogspot.com/2013/03/bahaya-gbs-ketika-hamil.html



selepas saya bersalin saya masih lagi didapati pembawa GBS+ dan akhirnya saya ditemukan dengan vitamin shaklee ini iaitu ALFALFA...saya telah mengamalkannya secara berdisiplin dan hasilnya Alhamdulillah saya telah bebas kuman ini dan keputihan saya lansung tiada...dan sekarang saya telah mengandung lagi anak kedua...dua kali ujian swap dilakukan dan saya didapati bebas dari kuman ini... :)

jadi apa tunggu lagi kawan2....jom cuba vitamin shaklee ini yang membawa 1001 kebaikan kepada kita...lebih-lebih lagi kaum wanita... :)






*This statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This product are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 
Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan utk merawat,mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan

_________________________________________________________
 Konsultasi percuma & Harga istimewa
sms 0199021746 / emel : anis.ariesya@yahoo.com / fb mummyariesya Faisal





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...