Wednesday 7 March 2012

Cara mengatasi masalah lemah badan,cepat letih dan cepat mengantuk...

Ramai dikalangan kita sering mengalami masalah lemah badan, cepat letih dan cepat mengantuk....kaum ibu khususnya bila anak dah sorang mulalah rasa xde mood kerana badan cepat sahaja letih....lebih2 lg bg ibu2 bekerja...pulang saja dari kerja badan mulalah rasa tidak bermaya....

antara punca badan cepat letih:
1. tidak cukup tidur
2. tidak cukup tenaga
3. tidak ambil sarapan pagi
4. kurang darah merah (anemia)
5. tekanan emosi
6. terlalu banyak mengambil kafein
7. dehidrasi

Untuk mengatasi masalah ini, caranya ialah mengamalkan pemakanan yang sihat setiap hari dan bersenam. Namun gaya hidup yang sibuk amat menyukarkan kita....

Justeru,pengambilan supplement adalah pilihan yang tepat...

set optimum / set A sangat2 membantu...set A terdiri daripada:
   - Vitamin C

   - Vitamin B complex

   - Vita lea (multivitamin terbaik dengan zat besi)


Siapa yang sesuai mengambil set ini?
 - sesuai untuk semua lelaki dan wanita yang mementingkan kesihatan menyeluruh (termasuk ibu mengandung, ibu menyusu,warga tua dan pelajar)
- sesuai untuk individu yang cepat lesu, letih, lemah dan tidak bermaya.
- sesuai untuk individu yang mudah demam dan dihinggapi penyakit.
- sesuai untuk individu yang stress dan mudah mengantuk.
- sesuai unutk pelajar yang selalu hilang fokus dan mengantuk ketika belajar.
- sangat sesuai untuk individu yang sering mengamalkan gaya pemakanan yang tidak seimbang....
-sesuai untuk ibu mengandung yang mempunyai HB atau hemoglobin yang rendah kerana vita lea mengandungi zat besi yang penting untuk pembentukan darah merah.........

Saya sendiri sehingga sekarang mengamalkan pengambilan set ini..sejujurnya walaupun sekarang saya mempunyai bayi yang kadang2 berjaga pada tengah malam dan esoknya saya terpaksa pula ke sekolah untuk mengajar,saya tetap rasa bertenaga sepanjang hari.....saya juga amat syorkan anda semua mengambil set ini.....

Bagi yang berminat mendapatkan info lanjut tentang produk,hubungi saya di 0199021746 / Fb Anis Ariesya untuk mendapatkan konsultasi percuma dan hubungi saya untuk mendapatkan pack percubaan selama sebulan dgn harga istimewa..........


*kredit 2 mommy iskandar




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...